nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en

Forum :: Seomatik.pl

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum Seomatik.pl :: O systemie
Pozostało 60 minut na uzupełnienie punktów

Użytkownik / data Treść wątku
Dodano: 13-12-2010 16:57

Autor: usunięty
Ostatnio mam problem z punktami - kasowane sa bo dostawca ma rozne problemy. Na poczatku mialem przelewy z "banku" na 5 dni - a teraz na 60 min... Chyba to "troszke" za malo. Nie wiem czy jesli zmienie dostawce to wciaz tylko z banku bede dostawal 60 min? Nawet zareagowac nie mozna jesli to w nocy sie wydarzy..

Nie wiem dlaczego końcowy płacący klient ma obrywać.

Wiem ze napiszecie czas zmienić dostawce ale:
1) Kupuje w innych systemach (gotlink tez)
2) Wcześniej sporadycznie były problemy i w ciagu 48 godz sprawa byla naprawiana.
3) Płace 6 miesiecy z góry wiec teraz pracochłonne bedzie ew to zmieniac.
4) W sumie na obsługę od dostawcy zbytnio nie mogę narzekać... no ale w 60 min to MI trudno zareagować.

Rozumiem ze tworcy musza sie jakos zabezpieczyc przed tworczym manipulowaniem - jednak nie moze byc tak ze klient który w sumie płaci za to wszystko nie może się zabezpieczyć..
Dodano: 13-12-2010 17:23

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
Witaj,

Niestety jedynym właściwym rozwiązaniem jest rozwiązanie które sam podałeś. Są sprzedawcy którzy non stop żerują tylko na przelewach awaryjnych sprzedając później punkty po zaniżonych cenach ale jednocześnie mają wtedy problemy z utrzymaniem przelewów. Są też sprzedawcy którzy nawet nie wiedzą co to przelew awaryjny ale i wtedy od takich sprzedawców nie kupisz punktów w zaniżonej cenie.

Długość przelewów awaryjnych:
pierwszy - 5 dni
drugi - 3 dni
trzeci - 1 dzień
czwarty jest już typowo technicznym przelewem którego nie ma sensu uwzględniać gdyż wynosi tylko 60 minut.

Co robić gdy dostawca punktów sprzedał więcej a niżeli był wstanie?
- po otrzymaniu przelewu na 5 dni przeprowadzamy poważną rozmowę z dostawcą punktów;
- przy przelewie na 3 dni, szukamy nowego dostawcy i zastępujemy starego.

Weź pod uwagę fakt że zanim Ty dostaniesz przelew awaryjny to sprzedawca ma do wykorzystania swoje przelewy awaryjne - więc jeśli dochodzi do sytuacji w której znikają Ci punkty, to naprawdę dzieje się coś nie tak z tym sprzedawcą i należy się nad nim poważnie zastanowić.

Jeśli piszesz że masz już przelewy na 60 minut, to oznacza tylko tyle że to już minimum czwarty przelew w bardzo krótkim czasie! - system nie może co chwilę zastępować sprzedawcy (5+3+1).

Po 50 dniach następuje regeneracja Twoich przelewów awaryjnych. Niektórzy próbują wykorzystywać je w celu zwiększenia zarobków - niestety jest to błędna polityka która w długim terminie przyniesie straty w postaci utraty klientów. Przelew awaryjny to ostateczność i należy ich unikać.
Dodano: 15-12-2010 00:43

Autor: usunięty
uhm gwoli ścisłości to nie sprzedawca wykorzystuje przelew awaryjny tylko ja. Wiec docelowo to ja jestem poszkodowany ze trace wszystkie linki. Ponadto to ze po 50 dniach jest regeneracja znow uderze w kupujacego nie sprzedajacego.. nawet jesli teraz zmienie i komus sie podwinie noga to znow ja oberwe..
Dodano: 15-12-2010 02:22

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
Zgadza się, dlatego nie zalecamy przedłużania współpracy z danym sprzedawcą już po pierwszym zerwanym przelewie...

Ponadto wskazałem jednak istotną rzecz jaką jest fakt iż zerwanie przelewu przez sprzedawcę jest bardzo zastanawiającą rzeczą skoro i on ma przelewy awaryjne - z tego właśnie powodu, już pierwsze zerwanie przelewu dla klienta powinno oznaczać z jego strony dla sprzedawcy jak nienatychmiastową czerwoną kartkę to minimum żółtą skutkująca jakąś formą rekompensaty za ponoszone bardzo wysokie ryzyko.

W związku ze zwiększoną częstotliwością zrywania przelewów dla klientów, wprowadziliśmy dodatkową informację na Giełdzie Punktów w postaci wykrzyknika która powinna być wyznacznikiem ponoszonego ryzyka w przypadku współpracy z takim sprzedawcą. Ikonka przedstawia ilość wykorzystanych przelewów awaryjnych przez sprzedawcę w ostatnich 50 dniach.

Niestety ostatecznie to kupujący ponosi konsekwencje podejmowanego ryzyka.
Dodano: 16-12-2010 09:19

Autor: usunięty
no i tak - wszystko szlag trafil zanim zdolalem dostac nowego dostawce... super sysytem..... tylko w seomatiku mam ten problem... chyba czas migrowac dalej :/ rozumiem ze teraz juz nie ma jak przywrocic te linki?
Dodano: 16-12-2010 12:03

Autor: usunięty
No właśnie, podpiąłbym się pod ostatnie pytanie.

Sytuację z przelewami awaryjnymi miałem w sumie podobną, pochorowałem kilka dni, byłem offline - wracam, a tu tragedia .. :)

Nie w tym rzecz jednak - chodzi o możliwość przywrócenia usuniętych linków, jak już oczywiście będą punkty. Bądź chociażby wykaz ile i skąd dokładnie ich system usunął.
Dodano: 16-12-2010 12:35

Autor: usunięty
no w zeszlym roku tez tak mialem... na szczecie na zdolalem w ost chwili zareagowac.... a przeciez dostawca tez musi miec urlop... nawet 7 dni i bach naszych linkow nie ma. Wciaz nie rozumiem dlaczego placacy klient obrywa - wkoncu to nasza kasa utrzymuje system - a "oszustow" mozna karac innaczej np redukcja ilosci punktow itp itd Wezcie pod uwage ze coraz czesciej i efektywnie google kasuje strony za emisje swli.. wiec punkty beda skakaly a ci ktorzy maja najmnijesze przelewy wiecznie obrywali bo te przelewy sa na 1 miejscu kasowane.
Dodano: 16-12-2010 13:00

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
Fiendix, może masz problem tylko dlatego że nie rozumiesz jasnych zasad w tym systemie lub bazujesz na sprzedawcach którzy nie posiadają punktów.

Sprzedawca ma możliwość ustawienia terminu wygaśnięcia punktów, ma też przelewy awaryjne 5+3+1 - niestety jak nie ma punktów lub jego urlop trwa miesiąc czasu to niestety nic na to nie poradzimy.

Kupujący też jest zabezpieczony - posiada przelewy awaryjne 5+3+1 - wybacz, ale jeśli oczekujesz że system będzie w połowie z Twoim sprzedawcą pokrywał koszta Twoich linków to chyba jesteś w błędzie.

Warto powtórzyć raz jeszcze to co wyżej zostało napisane - sprzedawca jest tak zabezpieczony że do zerwania przelewu dla klienta nie ma prawa dojść. Jeśli jednak tak się stanie to i również klient jest zabezpieczony - ale w tym momencie musi mieć świadomość że dostawca punktów nie posiada wystarczającej ilości punktów do dalszej współpracy.

Fiendix, nie zdołałeś dostać nowego dostawcy przez 2 tygodnie? - bądź poważny, wchodzisz na Giełdę Punktów i punkty masz w maksymalnie 60 minut.
Dodano: 16-12-2010 13:08

Autor: usunięty
1) Rozumiem ze tych linkow nie mozna przywrocic?
2) "Jasne zasady" - prosze mi pokazac gdzie jest info o malejacym czasie na reakcje
http://www.seomatik.pl/regulations/
3) Dlaczego w mailu nie jest info - sluchaj nastepny awaryjny przelew bedzie tylko na 60 min.. zmien dostawce..
4) Moj dostawca byl "wiarygodny" przez ost 2 lata - jak komus sie powija noga to chyba trzeba dac szanse..? Plus patrz punkt 2.
5) Nikt nie prosi o to zebym cos mial za darmo albo zeby seomatik tracil. To ja dostaje przelew awaryjny bo place. Jak chcecie kogos karac to zrobcie tak ze za kazdy przelew awaryjny spada dostarczycielowi ilosc punktow o x % - lub ogolnie dostaje potem mniej punktow w zalezonosci jaki byl ten awaryjny przelew. To go zaboli i nie bedzie kombinowal. A nie ze placacy obrywa za "jasne zasady" :/.

wczoraj napisalem do 1 osoby z listy (nr 1) - dopiero dzis byla reakcja i przelew poszedl. Co do ost. 14 dni - to ponowanie - nie bylem swiadom ze mam 60 min.... w szczegolnosci ze ostatni problem byl 2010-12-01 01:06
Dodano: 16-12-2010 13:13

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
Fiendix, dlaczego Administracja ma pośredniczyć pomiędzy sprzedającym a kupującym? Czy przelewy awaryjne nie są wystarczającym zaangażowaniem systemu w sytuacji nieodpowiedzialnych użytkowników?
Dodano: 16-12-2010 13:22

Autor: usunięty
chyba wypunktowalem swoje uwagi - jakbyscie mogli sie odniesc do tego (szczegolnie pkt 1).

Ponadto Administracja jest wlascielem i defacto jest posrednikiem calego mechanizmu - nie mowiac o tym ze nad regulaminem powinniscie popracowac i dopisac wylaczenia odpowiedzialnosci.

Przelewy awaryjne sa super - problem z nimi jest taki jak napisalem w pk 2 i 3.
Dodano: 16-12-2010 13:26

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
Rozumiem ze tych linkow nie mozna przywrocic?
Nie, tylko przelew awaryjny utrzymuje linki które byłyby już wycofane.

"Jasne zasady" - prosze mi pokazac gdzie jest info o malejacym czasie na reakcje
Tym bardziej należy zwracać szczególną uwagę na wybór sprzedawcy - ranking, ostrzeżenia...

Moj dostawca byl "wiarygodny" przez ost 2 lata - jak komus sie powija noga to chyba trzeba dac szanse..?
Dostawca jest tak zabezpieczony przed zerwaniem przelewu dla klienta że nigdy nie powinno się to zdarzyć a więc ryzyko dawania szansy bierzesz na siebie.

Nikt nie prosi o to zebym cos mial za darmo albo zeby seomatik tracil. To ja dostaje przelew awaryjny bo place.
Przelew awaryjny to pomoc Administracji w wyjątkowej sytuacji mimo że płacisz sprzedawcy a nie systemowi.
Dodano: 16-12-2010 13:34

Autor: usunięty
"Jasne zasady" - prosze mi pokazac gdzie jest info o malejacym czasie na reakcje
Tym bardziej należy zwracać szczególną uwagę na wybór sprzedawcy - ranking, ostrzeżenia...

Mam sie domyslac? No panowie... w regulaminie tego nie ma, w panelu tego nie ma, w mailach tego nie ma. Jak mam zwracać szczególna uwagę jak nie wiem na co? Nie stworzyłem tego systemu i nie wiem jak on funkcjonuje..

Moj dostawca byl "wiarygodny" przez ost 2 lata - jak komus sie powija noga to chyba trzeba dac szanse..?
Dostawca jest tak zabezpieczony przed zerwaniem przelewu dla klienta że nigdy nie powinno się to zdarzyć a więc ryzyko dawania szansy bierzesz na siebie.

Czyli dalej wedle zasady "domysl sie"... :/ Skad mam wiedziec ze "nigdy sie nie powinno zdarzyc?" Na logike?

Nikt nie prosi o to zebym cos mial za darmo albo zeby seomatik tracil. To ja dostaje przelew awaryjny bo place.
Przelew awaryjny to pomoc Administracji w wyjątkowej sytuacji mimo że płacisz sprzedawcy a nie systemowi.

Ale chyba system z czegos zarabia? Robicie ta usluge gratis? Utrzymujecie non profit? Bez zadowolonych klientow nie bedzie dostarczycieli stron = ergo system nie dziala = wy nie zarabiacie. Chyba powiazania sa jasne.

Sluchajcie stalo sie co stalo - i tez jest w tym troche ;) mojej winy - ale naprawde przydaloby sie wdorzyc pare zabezpieczen na przyszlosc.
Dodano: 16-12-2010 16:49

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
Skoro nie ma informacji o przelewach awaryjnych... a się jednak pojawiają to czy to jest coś złego? - czy gdybyś nie dostał przelewu awaryjnego bo nie ma nic o nim w regulaminie byłbyś wtedy bardziej zadowolony? Właśnie dlatego nie ma tam informacji abyś nie łudził się że system weźmie na siebie odpowiedzialność za Twój zły wybór sprzedawcy.

Odpowiadając dalej, skoro nie wiesz że istnieją jakieś zabezpieczenia Twojej transakcji to tym bardziej powinieneś się zabezpieczyć.

Niestety nie zamierzamy dodatkowo zabezpieczać czegoś co jest zabezpieczone wielokrotnie:
- sprzedawca przelewami awaryjnymi 5,3,1 dzień
- kupujący przelewami awaryjnymi 5,3,1 dzień.

Żebyś sforsować taką barykadę zabezpieczeń, trzeba dużo więcej a niżeli chcieć... - tym bardziej że jak widać na GP, są sprzedawcy którzy od paru miesięcy nie mieli przelewu awaryjnego a więc ich klienci również.
Dodano: 16-12-2010 16:58

Autor: usunięty
chyba nadajemy na rożnych falach.....

skoro wprowadzacie zabezpieczenie "przelew awaryjny" to widzę ze jest "zabezpieczenie" i tkwię w błogiej nieswiadomości.

Nie rozumiecie ze chodzi o treść tych maili i informacje? Tak trudno napisać dodatkowa linijkę w mailu?
Dodano: 16-12-2010 17:01

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
Nabijamy posty i zdobywamy doświadczenie tworząc unikalną treść pod Google :)
Dodano: 16-12-2010 17:08

Autor: usunięty
to oprocz tego dopiscie te informacje w mailu ze nast przlew bedzie tylko na 60 min i radzimy zmienic dostawce... i sprawa zamknieta..
Dodano: 16-12-2010 17:37

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
W przelewie awaryjnym na 24h jest informacja że jest to ostatni przelew.
Dodano: 16-12-2010 21:06

Autor: usunięty
pomecze was jeszcze troche bo chyba zapomieliscie co jest w mailach i jak system je wysyla - maili jest wiecej - chyba na 5dni, 3?, 1, 12 godz i 60 min.

Kazdy brzmi tak:

Infomujemy, że otrzymałeś właśnie z systemu przelew awaryjny o wartości XXXXXX punktów z powodu braku punktów na koncie. Masz 12 godzin na wyrównanie ilości punktów, w przeciwnym wypadku zostaną anulowane Twoje przelewy i/lub linki.



Ponadto przelew na 24 godziny dostalem x5 (czyli mialem 5 razy wiecej punktow niz potrzebowalem).

Wiec dobrze by bylo cos dodac i zboldowac.... ale w sumie robcie co chcecie wkoncu ja juz wiem :p......
Dodano: 16-12-2010 22:27

Autor: SMA
Zarejestrowany: 04-09-2009
Postów: 906
W pierwszym poście wypisałem jakie obowiązują przelewy awaryjne - ten na 1 dzień oznaczony jest jako "Twój ostatni przelew awaryjny na 24 godziny"

Ogólnie skupiasz się na przelewach awaryjnych za które nie płacisz - a zapytałeś swojego sprzedawcę w jaki sposób zamierza zrekompensować Twoje straty? Skoro za coś zapłaciłeś to możesz wymagać - inaczej jest z rzeczami za które nie musiałeś płacić a dostawałeś ;)
Aby móc pisać na forum należy się zalogować.
1 2