Forum :: Seomatik.pl
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.
Forum Seomatik.pl :: Propozycje zmian
Dodanie możliwości czytania poczty, którą się prowadziło z konkretnym loginem
Użytkownik / data | Treść wątku |
---|---|
Dodano: 17-01-2011 18:16 Autor: bioptak Zarejestrowany: 29-09-2009 Postów: 130 |
Czy byłaby możliwość aby w poczcie przychodzącej i wychodzącej była opcja, po wybraniu której widzę korespondencję z wybranym loginem. Klienci trafiają do mnie (i zapewne do innych dostawców pkt.) poprzez giełdę w seomatiku i poprzez email. Z każdym ustala się konkretne warunki, każdy podaje swoje dane do faktury. Mam od jakiegoś czasu problem z wyszukaniem wiadomości od konkretnego użytkownika, w której np. była podana cena za punkty, które mu wynająłem 3 mce temu. Jak wśród listy wiadomości od użytkowników są np. 3 wiadomości od jednego usera (i jest to na 3 stronie stronicowania) to po wejściu w 1 z nich i nie trafieniu w tą co trzeba, to aby wejść w drugą, znów muszę przechodzić na 3 stronę wyników i klikać na kolejnej. dodatkowo jak wiadomości od użytkowników przeplatają się to czasem jak wejdę na tę 3 stronę to już nie kojarzę którą wiadomości otwierałem ![]() Wiem, że to przede wszystkim brak mojej organizacji (powinienem każdego klienta zapisywać oddzielnie w pliku cenę i dane aby łatwo wrócić. Lecz być może taka opcja ułatwi sprawy nie tylko mi. Wiem że ciągle zawracam adminom głowę nowymi pomysłami ![]() ![]() Pozdrawiam! |