Forum :: Seomatik.pl
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.
Forum Seomatik.pl :: Propozycje zmian
Dodanie możliwości czytania poczty, którą się prowadziło z konkretnym loginem
Użytkownik / data | Treść wątku |
---|---|
Dodano: 17-01-2011 18:16 Autor: bioptak Zarejestrowany: 29-09-2009 Postów: 130 |
Czy byłaby możliwość aby w poczcie przychodzącej i wychodzącej była opcja, po wybraniu której widzę korespondencję z wybranym loginem. Klienci trafiają do mnie (i zapewne do innych dostawców pkt.) poprzez giełdę w seomatiku i poprzez email. Z każdym ustala się konkretne warunki, każdy podaje swoje dane do faktury. Mam od jakiegoś czasu problem z wyszukaniem wiadomości od konkretnego użytkownika, w której np. była podana cena za punkty, które mu wynająłem 3 mce temu. Jak wśród listy wiadomości od użytkowników są np. 3 wiadomości od jednego usera (i jest to na 3 stronie stronicowania) to po wejściu w 1 z nich i nie trafieniu w tą co trzeba, to aby wejść w drugą, znów muszę przechodzić na 3 stronę wyników i klikać na kolejnej. dodatkowo jak wiadomości od użytkowników przeplatają się to czasem jak wejdę na tę 3 stronę to już nie kojarzę którą wiadomości otwierałem Wiem, że to przede wszystkim brak mojej organizacji (powinienem każdego klienta zapisywać oddzielnie w pliku cenę i dane aby łatwo wrócić. Lecz być może taka opcja ułatwi sprawy nie tylko mi. Wiem że ciągle zawracam adminom głowę nowymi pomysłami .To co tu napisałem to może dałoby radę ustawić gdzieś na końcu kolejki (na długie nudne deszczowe dni ) Pozdrawiam! |