nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en

Forum :: Seomatik.pl

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum Seomatik.pl :: Propozycje zmian
Dodanie możliwości czytania poczty, którą się prowadziło z konkretnym loginem

Użytkownik / data Treść wątku
Dodano: 17-01-2011 18:16

Autor: bioptak
Zarejestrowany: 29-09-2009
Postów: 130
Czy byłaby możliwość aby w poczcie przychodzącej i wychodzącej była opcja, po wybraniu której widzę korespondencję z wybranym loginem.

Klienci trafiają do mnie (i zapewne do innych dostawców pkt.) poprzez giełdę w seomatiku i poprzez email. Z każdym ustala się konkretne warunki, każdy podaje swoje dane do faktury. Mam od jakiegoś czasu problem z wyszukaniem wiadomości od konkretnego użytkownika, w której np. była podana cena za punkty, które mu wynająłem 3 mce temu. Jak wśród listy wiadomości od użytkowników są np. 3 wiadomości od jednego usera (i jest to na 3 stronie stronicowania) to po wejściu w 1 z nich i nie trafieniu w tą co trzeba, to aby wejść w drugą, znów muszę przechodzić na 3 stronę wyników i klikać na kolejnej. dodatkowo jak wiadomości od użytkowników przeplatają się to czasem jak wejdę na tę 3 stronę to już nie kojarzę którą wiadomości otwierałem :)

Wiem, że to przede wszystkim brak mojej organizacji (powinienem każdego klienta zapisywać oddzielnie w pliku cenę i dane aby łatwo wrócić. Lecz być może taka opcja ułatwi sprawy nie tylko mi.

Wiem że ciągle zawracam adminom głowę nowymi pomysłami ;) .To co tu napisałem to może dałoby radę ustawić gdzieś na końcu kolejki (na długie nudne deszczowe dni ;) )

Pozdrawiam!
Aby móc pisać na forum należy się zalogować.
1