nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en

Forum :: Seomatik.pl

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum Seomatik.pl :: Pozycjonowanie
Kilka pytan laika

Użytkownik / data Treść wątku
Dodano: 16-11-2009 14:43

Autor: usunięty
Witam,
Mam pytania odnosnie linkowania, jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o swl statyczne.
Prosze mi powiedziec na jakiej zasadzie to wszystko dziala.
Ustalam sobie anchor oraz strone do likowania, dalej wybieram przyrost linkow. Czy za każde kolejne X linkow, ktore zostaje przydzielone dziennie system pobiera mi punkty czy robi to tylko raz na poczatku?
Gdzie moge sprawdzic na jakich stronach znajduje sie link do mojej storny?
Rozumie, ze system bedzie dodawal linki do momentu w ktorym mam punkty a pozniej sie zatrzyma i do chwili w ktorej bede mial "wykupione" punkty to linki caly czas beda sie wyswietlac na stronach tak?

z gory dzieki za odp
Dodano: 16-11-2009 15:07

Autor: usunięty
Działa to na zasadzie, że zdobyte punkty wymieniasz na odnośniki, które wyświetlają się na stronach znajdujących się w systemie (system losuje, a Ty zarządzasz). System pobiera Tobie punkty systematycznie. Linki możesz sprawdzić w odnośniku Linki, wybrać grupę i kliknąć ikonkę "szczegóły linku"


"Rozumie, ze system bedzie dodawal linki do momentu w ktorym mam punkty a pozniej sie zatrzyma i do chwili w ktorej bede mial "wykupione" punkty to linki caly czas beda sie wyswietlac na stronach tak?"

tak
Dodano: 16-11-2009 16:38

Autor: usunięty
mam jeszce jedno pytanie: ##### ##### ##### ##### w regulaminie czytam, ze takie cos nie jest akceptowane