Forum :: Seomatik.pl
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.
Forum Seomatik.pl :: Pomoc
Punkty
| Użytkownik / data | Treść wątku |
|---|---|
|
Dodano: 27-09-2010 08:46 Autor: wit75 Zarejestrowany: 31-10-2009 Postów: 3 |
Witam Jak często system dodaje linki. Czekam już 4 dni i system dodał tylko 1 link ma 3 frazy. |
|
Dodano: 27-09-2010 10:33 Autor: bioptak Zarejestrowany: 29-09-2009 Postów: 113 |
Jeśli wybrałeś linki tylko ze stron głównych to licz się z tym że inni też czekają na linki ze stron głównych, np. ja |
|
Dodano: 27-09-2010 11:37 Autor: wit75 Zarejestrowany: 31-10-2009 Postów: 3 |
Tak dałem TG strony.Może zmienię na GP, jest duża różnica? |
|
Dodano: 27-09-2010 17:17 Autor: SMA Zarejestrowany: 04-09-2009 Postów: 545 |
Różnica to ok 1:200 |
|
Dodano: 22-12-2010 10:22 Autor: videoporadnik Zarejestrowany: 20-12-2010 Postów: 1 |
Witam. Jestem tutaj nowy. Generalnie jestem jeszcze zielony z SEO. Niestety nie ma odpowiednije pomocy w tym serwisie. Mam dodany serwis - aktywny, w kolumnie linki ma 0/75. Proszę wytłumaczyć co oznacza 0/75. Dodatkowo proszę o wyjaśnienie działu 'linki'. Szuka się tam stron zarejestrowanych z serwisu czy może dodaje się linki do własnej strony? Pozdrawiam, Videoporadnik |
|
Dodano: 22-12-2010 11:45 Autor: bioptak Zarejestrowany: 29-09-2009 Postów: 113 |
Dział linki - tam dodaje się linki. A te 0/75 to znaczy zę system wykorzystał na Twojej stronie 0 z 75 dostępnych na linki miejsc. |
|
Dodano: 14-04-2011 21:35 Autor: Seifer Zarejestrowany: 14-03-2011 Postów: 12 |