Forum :: Seomatik.pl
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.
Forum Seomatik.pl :: Pomoc
Jak zacząć??? Pomocy!!
| Użytkownik / data | Treść wątku |
|---|---|
|
Dodano: 30-11-2010 16:05 Autor: dominsg Zarejestrowany: 29-11-2010 Postów: 5 |
Witam Czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakąś instrukcję do Seomatik. Jestem zielony w temacie dodawania linków pozycjonujących i nie mam pojęcia jak to zainstalować i ustawić. Na forum informacje są bardzo porozrzucane i ciężko się w tym połapać. Będę wdzięczny za podpowiedź. |
|
Dodano: 30-11-2010 16:45 Autor: neon103 Zarejestrowany: 09-09-2009 Postów: 8 |
Seomatik.pl jest systemem wymiany linków stałych. Jak sama nazwa wskazuje jest to narzędzie do wymiany odnośników, które mają na celu podnieść pozycję naszej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej. Jak zacząć? Jeżeli masz już konto (zarejestrowałeś się) to musisz uzyskać / kupic punkty. Uzyskujesz punkty poprzez podpięcie własnego zaplecza do systemu, a algorytm obliczy jakość Twojej zapleczówki (PR, Page Rank itd.). Jeżeli nie posiadasz stron zapleczowych to punkty musisz wynająć - najlepszym miejscem na zakup punktów jest GP. Seomatik.pl przy założeniu konta przelewa "punkty testowe" więc resztę możesz sobie potestować |
|
Dodano: 30-11-2010 21:28 Autor: dominsg Zarejestrowany: 29-11-2010 Postów: 5 |
Dzięki to już wiem tylko jak wkleić skrypt i skąd go wziąć? A potem jak to wszystko ustawić? |
|
Dodano: 30-11-2010 21:58 Autor: presell24 Zarejestrowany: 09-09-2009 Postów: 12 |
jak wkleić skrypt i skąd go wziąć? Skrypt można pobrać: "Serwisy" -> "Pobierz skrypty instalacyjne dla Twoich domen". Tam znajdziesz także instrukcję instalacji. |
|
Dodano: 07-12-2010 14:22 Autor: dominsg Zarejestrowany: 29-11-2010 Postów: 5 |
Jak wkleic skrypt do kodu strony??? Jak zanaleźć kod strony w edytorze?? |
|
Dodano: 07-12-2010 15:52 Autor: bioptak Zarejestrowany: 29-09-2009 Postów: 113 |