nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en

Forum :: Seomatik.pl

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum Seomatik.pl :: Pomoc
Instalacja seomatic

Użytkownik / data Treść wątku
Dodano: 05-09-2013 07:59

Autor: usunięty
Witam, czy ktoś może mi podać instrukcję jak po kolei instalować seomatic, najlepiej ze screenami, bo robię to pierwszy raz i jestem z tego kompletnie zielona. Próbowałam wgrać ale status dalej nieaktywny. Proszę o pomoc.
Dodano: 05-09-2013 09:13

Autor: sttorm
Zarejestrowany: 17-09-2009
Postów: 106
a aktywowałeś - naciśnięty został ten napis nieaktywowano (nieaktywne) - nie pamietam teraz co sie pojawią

po prawej obok nazwy domeny na czerwono -

jak sie nie aktywuje to jaki komunikat dostajesz

co do screnów - zależy na jakim skrycie to robisz, w zależności od skryptu może być różnie wklejane ( w różne pliki)

ale najważniejsze to co powyżej jak aktywujesz jaki komunikat dostajesz
Dodano: 05-09-2013 13:56

Autor: usunięty
Niepoprawna instalacja - brak skryptu na serwerze lub inna wersja skryptu od aktualnej

1. Skrypt należy wgrać w głównym katalogu serwera, tak aby był dostępny pod adresem http://TWOJADOMENA/5bc4c4d66089e32307592fe83c1f9e80.php->> to taki został utworzony



2. Dla katalogu 5bc4c4d66089e32307592fe83c1f9e80 należy ustawić prawa do zapisu oraz odczytu.->>> tu nic nie zmieniałam bo było tak ustawiona


3. Nie zmieniaj nazwy pliku oraz katalogu, ani ich zawartości.->>> nic nie zmieniałam


4. Aby wyświetlić linki w serwisie należy w kodzie php zamieścić poniższy kod, poszczególne linie zostały opatrzone komentarzem:
<?php
require_once("5bc4c4d66089e32307592fe83c1f9e80.php";);

$seomatik = new Seomatik();